Een baby in het reclamespotje van Celine Dion met een shirt waarop 'New Order' staat. Bron afbeelding: Youtube / DelineDionWeb
Celine Dion lanceert satanische kleding voor kinderen
Celine Dion geniet wereldwijde faam vanwege haar lied "My heart will go on" dat in de blockbuster 'Titanic' werd gebruikt. Een vrij onschuldige zangeres zou men denken, maar niets is minder waar. De zangeres raakte in 2018 in opspraak na het lanceren van 'genderneutrale' kleding voor kinderen, en de gebruikte symboliek laat niets aan de verbeelding over.
Celine Dion
"Onze kinderen zijn niet echt onze kinderen". Zo begint de reclame voor de kinderkleding terwijl de zangeres bedachtzaam in een auto zit. Vervolgens loopt ze de kinderkamer van een ziekenhuis binnen, waar tal van baby's in roze en blauwe doeken gewikkeld liggen, de traditionele geslachtskleuren. Celine pakt zwarte kristallen uit haar handtas en blaast het over de kinderen heen. De lichten knipperen, de duisternis omgeeft hen allen voor een ogenblik. Weg zijn de oude kleuren en hebben plaatsgemaakt voor zwart en wit. Schedels en vreemde poppen van onbekende wezens gluren over de wiegen heen. 'New Order' staat op het shirt van een baby. Ze doen niet eens hun best meer om de oorsprong van hun inspiratie te verhullen.
Sinistere schedels staren ons aan
Maar wie zijn degenen die samenwerken met Dion om dit tot stand te brengen? Het gaat hier om het Israëlische modebedrijf 'Nununu', dat 16 jaar geleden begonnen is aan een kruistocht om 'bestaande opvattingen' omtrent kindermode af te breken. Een kijkje bij 'Over ons' op hun website zegt eigenlijk alles. Terwijl een achtergrondfoto van een rij sinistere houtgesneden schedels de lezer aanstaart, wordt er uitgelegd dat "er in wordt gegaan tegen de bekrompen overtuigingen van de modewereld", en dat ze "losbreken van overstimulerende kinderclichés". Ook wil men bij Nununu "verschillen ontbinden en grenzen vervagen, waardoor enig verschil compleet insignificant wordt". Deze aanval op het traditionele gezin ontging velen dan ook niet.
Exorcist laat zich uit
Een van hen is monseigneur John Essef, al 65 jaar priester, met meer dan 40 jaar ervaring als exorcist. In een interview met de National Catholic Register vertelt hij dat "dit gender-ding demonisch is", en dat kleding als deze onderdeel is van "een demonische dimensie". Mgr. Essef vervolgt: "Ik weet niet eens hoeveel genders er nu zouden moeten zijn, maar ik weet dat er slechts twee zijn die God heeft gemaakt. De duivel gaat achter kinderen aan door gender in de war te gooien. Om te zeggen dat er geen verschil is in gender is duivels". De exorcist waarschuwt dat hierachter "een georganiseerde gedachtegang" zit. Dat was ook de boodschap van tientallen reacties onder de YouTube-video.
Zorgwekkende trend
Sinds de satanische kindermode van Celine Dion doet de Boze steeds minder moeite om zijn boodschap te verhullen in de media. Het Eurovisie Songfestival is een uitstekend voorbeeld, alsook de weerzinwekkende openingsceremonie van de Olympische Spelen, beiden van dit jaar. En steeds opnieuw wordt verteld dat 'het niet duivels is' of 'niet op die manier is bedoeld'. Steeds minder mensen trappen erin. Sinds 2018 zijn er legio voorbeelden van brutale propaganda van de duivel op de tv, in kranten en op sociale media. Of het nou bekendheden zijn die het doen, politici of anderszins is hierbij irrelevant. Op een gegeven moment zal het kwaad onbeschaamd naar voren treden, en de kinderen moeten hiervoor worden behoed.
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2024 10:16