Gezin in Gevaar voert actie – Suitsupply wijzigt koers

Gezin in Gevaar voert actie – Suitsupply wijzigt koers

THEMA'S:

Overal in Nederland zijn ze te zien: de reclameposters van kledingfabrikant Suitsupply. Met een heel andere uitstraling dan de homopropaganda die het bedrijf in 2018 verspreidde – en waar de campagne Gezin in Gevaar met succes actie tegen voerde.

Suitsupply kelder 1

Jort Kelder

We zien een Jort Kelder in een pak, te paard voor een landhuis. En met jasje en jachtgeweer op een wolkenkrabber, jachthonden aan de lijn. Het meest te zien op straat is echter het de reclame met een gekostumeerde Kelder met gebalde vuisten, met op de achtergrond de Nederlandse vlag.

Suitsupply kelder 3 734x1024

Acties werken

Is dit hoe het hoort? Hoe een man zich moet kleden volgens onze christelijke beschaving? Kunnen we de vlag nu uithangen? Natuurlijk niet. Maar het toont dat Suitsupply na de acties van Gezin in Gevaar een andere koers vaart dan de homopropaganda van 2018. Dat is winst!

Laatst bijgewerkt: 30 november 2023 10:08

Doneer