Zeeman, stop seksuele reclames!
Petitie aan Erik-Jan Mares, CEO van Zeeman

Kledingwinkel Zeeman bedient veel gezinnen van kleding. Maar in plaats van gezinsvriendelijk te zijn, lanceert de winkelketen een kledinglijn die onze kinderen moet genderneutraliseren.
Zeeman adverteert nu overal op straat en in winkels met opzichtig zoenende tieners. Minderjarig nog. En alsof dat niet ver genoeg gaat, zijn deze kinderen genderneutraal gemaakt.
Dit is schaamteloze promotie van genderideologie en transgenderisme. Dit is seksualisering van kinderen. Dit moet stoppen. Daarom roept de campagne Gezin in Gevaar u op om te protesteren.
Laat directeur Erik-Jan Mares weten: stop met deze onsmakelijke en ideologische reclames!
Ja, ik teken deze petitie
Geachte heer Mares,
De reclame-uitingen van uw bedrijf Zeeman voor de collectie #BasicZ wekken afkeer op in de samenleving, vooral bij mensen met gezinnen.
Ook ondergetekende tekent bezwaar aan tegen uw reclame-uitingen van zoenende tieners die niet alleen onzedelijk zijn, maar ook nog eens genderneutraliteit willen normaliseren.
Ik verzoek u uw maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Winstbejag is geen rechtvaardiging voor reclamecampagnes die met vulgaire erotiek en ideologische lading de aandacht trekken.
Ik vraag u daarom beleefd de kwaliteit van de publieke ruimte te respecteren en uw reclamecampagnes in overeenstemming te brengen met algemeen aanvaarde normen van openbare eerbaarheid.
U bent onmisbaar in deze strijd.
Deel deze petitie zo breed mogelijk.