Gezin in Gevaar voert actie – Suitsupply wijzigt koers

mei 23, 2020 Redactie

Overal in Nederland zijn ze te zien: de reclameposters van kledingfabrikant Suitsupply. Met een heel andere uitstraling dan de homopropaganda die het bedrijf in 2018 verspreidde – en waar de campagne Gezin in Gevaar met succes actie tegen voerde.

We zien een Jort Kelder in een pak, te paard voor een landhuis. En met jasje en jachtgeweer op een wolkenkrabber, jachthonden aan de lijn. Het meest te zien op straat is echter het de reclame met een gekostumeerde Kelder met gebalde vuisten, met op de achtergrond de Nederlandse vlag.

Is dit hoe het hoort? Hoe een man zich moet kleden volgens onze christelijke beschaving? Kunnen we de vlag nu uithangen? Natuurlijk niet. Maar het toont dat Suitsupply na de acties van Gezin in Gevaar een andere koers vaart dan de homopropaganda van 2018. Dat is winst!

Gezin in Gevaar zet zich met 0 euro subsidie 100% in voor de verdediging van kind en gezin. Help mee met een gift!